Sunday, April 3, 2011

Mad about Electric Blue!!

Am perioade in care favorizez o culoare in detrimentrul altora.In general primavara ador culorile pastelate si bejurile  si stilul anilor 50,se pare ca acest sezon este cu totul diferit, iubesc culorile puternice, gen  electric blue;)si stilul anilor 60.Nu numai ca aceasta culoare este deosebita, dar trenciul electric blue e un  must have in primavara asta.Here you go:







Saved the best for last:)))

Ce trend va face cu ochiul primavara asta?

3 comments:

  1. Trendul colorblocking imi face cu ochiul:x

    ReplyDelete
  2. Sincer, si mie....insistent chiar:)
    Stie cineva un magazin bun vintage/second hand in Bucuresti?Ma gandesc ca acolo as putea gasi articole interesante retro;)

    ReplyDelete
  3. Eu nu am reusit sa gasesc un sh bun, intr-o vreme chiar eram curioasa si stiam un lant de magazinase cu o denumire usor amuzanta, imi scapa acum. Sunt prezenti in mai multe orase si renumiti...Promit ca revin daca imi amintesc :)

    ReplyDelete