Tuesday, May 17, 2011

IF IT'S NOT HERZOG, IT'S NOT OXYGEN!


Dintre toate produsele de skin care, si am colectie, cel mai incantata sunt de noua mea crema de fata....Karin Herzog Vita-A-Kombi 2, cu vitamina A, si 2% oxigen.Da , Oxigen, dr. Herzog este  laureat Nobel si singurul care a reusit sa stabilizeze oxigenul intr-o crema.

Se zice :





Ce spun producatorii:

Vita-A-Kombi 2

A fost creata pentru normalizarea tenului, promovarea vindecarii si accelerarea regenerarii celulare, echilibrarea pana si a tenului mixt, micsorarii porilor, detoxifierii si distrugerii bacteriilor.
Hidrateaza si diminueaza liniile fine si ridurile, desensibilizeaza cele mai delicate tipuri de ten.
Vita-A-Kombi 2 contine 2% oxigen, ceea ce ajuta la controlul bacteriilor care produc eruptii si in acelasi timp revitalizeaza celulele, accelerand regenerarea celulara. 
Textura sa deosebita, ofera pielii posibilitatea de a respira in mod natural, astfel incat poate fi folosita cu succes si ca baza pentru machiajul zilnic.
Efectele sale sunt din ce in ce mai vizibile in urma utilizarii zilnice.
Parerea mea....
Crema are efect anti-aging, de netezire , tonifiere a tenului si curatarea porilor.Este de  noapte si zi si se intinde usor  cu spatula inclusa  in strat subtire cu sau cu ajutorul degetelor/periei dar FARA A SE MASA, deoarece im palme avem mai multi pori si absorb oxigenul mai repede decat fata.Se lasa 8 minute sa se absoarba apoi ce mai ramane se intinde usor.
 Este absolut grozava.Singurul dezavantaj este faptul ca produsele se vand in saloane si singurul di Romania este in Brasov.La 200 ron 50 de ml este cam piperata, dar produsul dureaza foarte mult pentru ca se foloseste putin si  nu mai este nevoie de crema de noapte.Am fost surprinsa de rezultate la prima aplicare mai ales ca nu ma asteptam la mare lucru...tenul a devenit mult mai luminos si mai tonifiat.
Cele mai populare sunt :

                    Professional Cleanser 50ml
    • Vita-A-Kombi 1% 55ml
    182 ron
    • Vita-A-Kombi 2% 55ml
    197 ron
    • Vita-A-Kombi 3% 55ml
    197ron
    • Vita-A-Kombi 3% 17ml
    85 ron 
    • Vita-A-Kombi Face Oil 14ml

Eu am comandat crema  telefonic direct de la sediul din Brasov si mia raspuns o doamna foarte amabila si draguta  care ma ajutat sa nu-mi prind urechile;).M-a surprins amabilitatea si rapiditatea serviciilor si ma gandesc serios sa fac o vizita pentru un tratament si sa comand întreaga linie pentru tipul meu de piele, in special demachiantul lor faimos.
Aici aveti mai multe detalii;


P.S:Fun fact- Kate Middleton aka Duchess of Cambridge  folosește aceste creme.
Voi ce parere aveti, ati incercat ceva din aceasta gama sau un tratament facial marca Karin Herzog?


6 comments:

  1. n-am incercat nimic de la acest brand si, sincera sa fiu, nici n-am auzit de el pana acum. insaaaa m-ai facut tare curioasa sa incerc crema asta, mai ales ca are efecte anti-imbatranire ceea ce ma intereseaza cel mai mult la o crema de fata.

    ReplyDelete
  2. A beauty tale, mie mi-a placut foarte mult , atat doar ca necestia un timp de absorbtie.Contacteaza fetele de la salon, sigut iti vor putea oferi informatii amanuntite in functie si de tipul tau de ten.

    ReplyDelete
  3. Eu sunt foarte incantata de ea...am descoperit 3 lucruri esentiale pentru ten si pentru prevenirea imbatranirii premature
    curatare buna a tenului
    exfolierea cu exfolianti chimici(acid glicolic crema)
    tratarea cu retin-A
    hidratare
    protectie spf 30-50 cu PA+++

    ReplyDelete
  4. Salut, tocmai am achizitionat aceasta crema faimoasa de la Karin Hertog. Am facut si un tratament de curatare a tenului si de azi am inceput sa o folosesc. Ar trebui sa faca minuni la pretul pe care l-am platit.

    ReplyDelete
  5. Buna GiorgiAna,Cremele Hertzog sunt foarte bune, eu le ador...dar minuni nu fac:)

    ReplyDelete